Ważkie wskazówki dotyczące reklamy zewnętrznej

1. Poznaj swoją grupę docelową

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, często podświetlane bilbordy bądź znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów oraz usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje też bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy i znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to ogromne plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg lub innych obszarów o wysokim natężeniu ruchu, które przeważnie reklamują artykuł bądź usługę dużymi literami oraz jasnymi kolorami.

2. Właściwa lokalizacja

Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje bardzo ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu winien składać się na typu reklamowanego artykułu lub usługi, grupie docelowej i budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę niemało czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się nieszablonowymi pomysłami na reklamy zewnętrzne

Kreatywne wpływy na reklamy zewnętrzne są znaczące, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była nadzorowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w której wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który znajdował się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, dlatego była tak odmienna z tego, co robili wszyscy inni.

Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie oraz jak zapewnić im wartość, której również nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy towar, możesz chcieć zareklamować go w wyjątkowy sposób, by ludzie zauważyli to, gdy idą ulicą albo przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.